Dokáže to takmer hocikto. Stačí, aby si nabil mobil.
Je to však najväčší osobný majetok drvivej väčšiny z nás.
A preto, na čom dnes záleží najviac, je za koľko sa vaša nehnuteľnosť predá.
Predaj za najlepšiu cenu už vyžaduje kombináciu vecí, ktoré má naozaj iba niekto. Aj na dnešnom, pre predávajúceho optimistickom trhu.
1
Ako prvé musíte vedieť vygenerovať nadpriemerný záujem tých správnych ľudí. Čím viac ľudí o vašej nehnuteľnosti vie, tým lepšia vyjednávacia pozícia. Široký záujem však neurobí iba inzerát na realitných portáloch alebo post na Instagrame či Facebooku.
2
Ako druhé musíte vedieť príťažlivým spôsobom odprezentovať tie správne výhody. Čím unikátnejšie bude nehnuteľnosť pôsobiť, tým zásadnejšie bude cenové premium, ktoré prinesie. Nie je to opäť iba o jedoduchom ohúrení dronovým videom alebo stagingom.
3
Kľúčovou pre úspešnosť predajnej kampane vašej nehnuteľnosti bude vždy ponuková cena a cenová stratégia. Vedieť s akou cenou vstúpiť na trh a ako s ňou následne narábať je to najdôležitejšie. Jednoducho hodiť na svoju nehnuteľnosť želanú cenovku nestačí.
4
Na detailoch záleží a každý predaj má schopnosť sa rozsypať v ktorejkoľvek fáze transakcie. Pri maximalizácii predajnej ceny to platí dvojnásobne. Perfektné prevedenie predaja aj po technickej stránke je to, na čom stojí momentum pri predaji a aj jeho nadpriemerný výsledok.
5
To najdôležitejšie nakoniec. Predaj za maximálnu cenu vyžaduje overeného negociátora. Niekoho, kto perfektne ovláda postupy ako pracovať s vyjednávacou pozíciu od prvého telefonátu až po uzatvorenie zmluvy a peniaze na účte.
Nikto, ani my nedávame svoj e-mail radi, preto dve ubezpečenia od nás:
– váš e-mail nedáme ani nepredáme nikomu ďalšiemu,
– keď nebude komunikácia pre vás užitočná, máte možnosť ju ukončiť.
Od roku 2017 si robíme dlhodobý automatizovaný prieskum spokojnosti nielen našich zákazníkov, ale aj cudzích ľudí, ktorí prídu na našu obhliadku alebo open house.
Systém im odošle dotazník a jeho odpovede sa automaticky online vyhodnotia. Nemáme žiaden dosah na výsledky a nemáme ich ako upraviť.
Dlhodobý výsledok je, že až 99% zákazníkov a kontaktov by odporúčalo služby našich maklérov svojim známym.
V niektorých prípadoch si nemôžete dovoliť čakať na ideálny predaj. Buď potrebujete rýchlo peniaze, alebo je nehnuteľnosť v nepredajnom stave. Vtedy je riešením férový výkup, ked vašu nehnuteľnosť vykúpime v takom stave v akom je a za férovú cenu.