Byt v Starom Meste po kompletnej rekonštrukcii s parkovaním vo dvore, ktorý mal 2 výrazné nedostatky – nachádzal sa na zvýšenom prízemí a bol orientovaný na rušnú križovatku. Rozhodla som sa zacieliť celý marketing na daný typ klientov – tí, ktorí ocenia strategickú polohu bytu = tí, ktorí hľadajú investíciu vhodnú na prenájom alebo tí, ktorí hľadajú priestor pre svoje podnikanie. Napriek tomu, že o byt prejavilo veľa ľudí záujem, ktorí hľadali svoje prvé bývanie, nakoniec sa novými majiteľkami stali tri kamarátky, ktoré byt kúpili práve na investíciu. Potvrdil sa teda môj odhad z cenovej analýzy. Celý proces predaja od prvej obhliadky až po odovzdávku bytu prebehol veľmi rýchlo a hladko, kupujúce využili aj služby odporúčaného znalca a počas 2 týždňov už držali kľúčiky vo svojich rukách a mohli začať podnikať.