Nepredávajte škaredému lístočku vo vašej Schránke
Dobrý maklér nie je odkázaný na zavádzanie od prvopočiatku. Keď oslovuje potenciálnych klientov, má to vždy podobu otvorenej a profesionálnej komunikácie.
Dobrý maklér nie je odkázaný na zavádzanie od prvopočiatku. Keď oslovuje potenciálnych klientov, má to vždy podobu otvorenej a profesionálnej komunikácie.
Dobrý maklér nemusí loviť zúfalých kupujúcich na neaktuálne inzeráty ani predávajúcich na databázu nereálnych kupujúcich. Jeho úspešný predaj aj kúpu stavia na opakovane zručne a odborne prevedenej práci, ktorú potvrdzujú jeho referencie.
Dobrý maklér pozná svoje čísla. Prezradí Vám zaujímavé štatistiky z vlastnej kuchyne, ktoré Vám dotvárajú obraz o kvalite jeho práce a prístupe ku klientovi. Len tak si budete vedieť vybrať na spoluprácu skutočného profesionála.
Kto nevie predať svoju hodnotu, nebude vedieť predať ani tú vašu. Skutočne úspešný predaj a kúpa vyžadujú nielen okamžité, ale aj dlhodobé investície zo strany makléra aj kancelárie, preto dobrý maklér nikdy svojou províziu nepodlieza.
Dobrý maklér nikdy nepracuje bez exkluzívnej zmluvy, pretože len tá mu umožňuje urobiť maximum pre váš úspešný predaj alebo kúpu nehnuteľnosti. Je to obojstranný záväzok, ktorý však vždy viete časovo obmedziť.
Dobrý maklér neohuruje pozitívnym hodnotením nehnuteľnosti hneď pri prvom kontakte s potenciálnym klientom. Konkurenčná analýza ceny a predajná stratégia navrhnutá maklérom si dnes zaslúži dôkladnú prípravu podporenú dátami aj skúsenosť.
Dobrý maklér si je vedomý, že skutočne úspešný predaj alebo kúpa sú postavené na veľkom počte detailov. Neurobí to ani dron, ani video samo osebe. Je to kombinácia všetkých nástrojov kancelárie a ich celkového vyčísliteľného efektu.
Dobrý maklér vie, že úspech predaja nestojí na jedinom záujemcovi. Čím viac záujemcov, tým istejší predaj a lepšia cena. Úspešný predaj je u neho výsledok premysleného použitia overených nástrojov a nie šťastia.
Realitné ocenenia a niekedy aj tituly si prideľujú makléri sami. Skutočne smerodajné hodnotenie ich kvality však dávajú iba bývalí klienti. V podobe hodnotení v objektívnom prieskume alebo nefalšovaných referencií.
Akokoľvek dobrý je samotný maklér, jeho výsledky sú iba tak dobré, ako silný je jeho podporný tím. Úradovať zo svojej obývačky, vlastnoručne fotiť a pripravovať zmluvy robí iba skutočný amatér. Dobrý maklér musí byť súčasťou profesionálneho tímu.
Zakladateľ realitnej kancelárie Riešime bývanie
Nikto, ani my nedávame svoj e-mail radi, preto dve ubezpečenia od nás:
– váš e-mail nedáme ani nepredáme nikomu ďalšiemu,
– keď nebude komunikácia pre vás užitočná, máte možnosť ju ukončiť.
Vyberáte, hľadáte, neviete nič dobré nájsť a ak áno, stojí to nehorázne peniaze? V takom prípade vám pomôže agent kupujúceho. Pomôže vám určiť priority, nájsť vhodné ponuky, ale aj posúdiť kúpu ako investíciu, či rokovať o podmienkach.
V niektorých prípadoch si nemôžete dovoliť čakať na ideálny predaj. Buď potrebujete rýchlo peniaze, alebo je nehnuteľnosť v nepredajnom stave. Vtedy je riešením férový výkup, keď vašu nehnuteľnosť vykúpime v takom stave v akom je a za férovú cenu.
Každý chce predať za čo najviac. No niekto to vie a niekto nie. My nielen poznáme ale aj používame pokročilé techniky prípravy, prezentácie a rokovaní o cene, preto vieme aj vám poradiť, ako predať vašu nehnuteľnosť až o 10% drahšie.
Zdroj dát: Automatizovaný prieskum spokojnosti klientov RIEŠIME BÝVANIE cez SurveyMonkey.
Či už plánujete kupovať, predávať, či zamieňať, vždy je najlepšie začať stretnutím s realitným maklérom. Odpovie na vaše otázky a pochybnosti, vysvetlí vaše možnosti a poradí, na čo a ako sa pripraviť.
Realitní makléri už zo skúsenosti vedia, že vždy sa vyskytne situácia, kedy treba zvoliť inú ako plánovanú cestu. Úlohou makléra je byť pripravený na alternatívne scenáre a v ktorejkoľvek situácii vedieť, ako zareagovať.
Vyberajte si makléra, ktorý sa o vás bude starať. Je dôležité, aby mal garancie svojej profesionality, aby mal referencie od svojich predchádzajúcich klientov, ale najmä, aby vám bol sympatický a dobre sa vám s ním spolupracovalo. Musíte z neho cítiť, že mu môžete dôverovať. Ak sa vyskytnú pochybnosti, ukončite radšej spoluprácu.