Tento predaj bol pre mňa špecifický tým, že byt nebol v úplne atraktívnej lokalite z pohľadu kvality bývania. Prvé, čo ma napadlo, bolo: „Ako správne nastaviť stratégiu, aby zaujal?“
Pri detailnej analýze som si uvedomil, že napriek týmto mínusom mal byt jedno veľké plus – strategické umiestnenie. Bol blízko viacerých firiem a priemyselnej zóny, čo z neho robilo ideálnu voľbu pre ľudí, ktorí hľadali bývanie na prenájom blízko práce. Inými slovami: nebola to adresa, ktorá by lákala rodiny s deťmi, ale bola to skvelá investičná príležitosť.
Nasledovala moja obľúbená časť – marketing. Sústredil som sa na to, aby bol byt prezentovaný nielen ako „miesto na bývanie“, ale najmä ako výhodná investícia s potenciálom stabilného prenájmu. Vďaka tomu sa mi podarilo osloviť práve tú cieľovú skupinu, ktorá to hľadala.
Výsledok? Veľmi rýchly predaj – byt kúpil investor na diaľku zo zahraničia (slovák pracujúci v zahraničí). Stačilo mu vidieť 3D prehliadku a presne vedel v akom stave byt kupuje.
Správna kombinácia nastaveného marketingu, dôrazu na investičný potenciál a otvorenej komunikácie so záujemcami rozhodla. Byt sa predal rýchlejšie, než by sa na prvý pohľad zdalo možné.
Pre mňa je to ďalší dôkaz, že aj keď lokalita nemusí byť vždy „top“, správne uchopená stratégia a marketing dokážu spraviť zázraky.