Dobu predaja tohto pozemku poznamenala najmä jeho rozloha. Cez 3000 m² naozaj nie je pre každého… Aj napriek tomu som videl veľký potenciál predať ho v celku niekomu, kto hľadá kľud, súkromie, nádherné výhľady, priamy vstup do prírody a samozrejme je ochotný si za to aj zaplatiť. Aj napriek masívnej reklamnej kampani sa mi zo začiatku nedarilo osloviť toho pravého záujemcu. Na obhliadky mi chodili ľudia, ktorí hľadali niečo do 1000 m², čo samozrejme úplne a s prehľadom stačí na výstavbu rodinného domu. V hre teda bolo aj rozparcelovanie pozemku na tri stavebné parcely, a preto bolo prioritou ešte vyskúšať nájsť záujemcu, ktorý by kúpil pozemok v celku a rozparceloval si ho sám, nech nevznikajú predávajúcim zbytočné náklady. Môj plán bol predať tento pozemok do konca roka a to sa mi na moje veľké potešenie aj podarilo.