Martin, je pravda, že predávame za viac?
Ja si myslím, že áno. Aj keď to je číslo, ktoré sa veľmi ťažko potvrdzuje. Aj keď máme historické situácie, kedy náš maklér prevzal nehnuteľnosť za nejakú cenu, za tú cenu sa tá nehnuteľnosť nevedela zrealizovať dlhšie obdobie a potom keď on ju začal predávať, tak nielen že ju predal rýchlo ale predal ju aj za viac. A to je presne výsledok práce toho ostatného, čo značka má.
A čím to je? Pomenuj to.
Dobre, ja často hovorím značka, značka, značka. Ak sa na to pozrieme, drvivá väčšina realitných maklérov funguje spôsobom, že ohúria svojho klienta tým, že sú na portáloch.
Reálne, tam sú všetci. To nie je žiadna konkurenčná výhoda. Nie je tam žiaden väčší marketingový výtlak. A ten marketingový výtlak ja potrebujem kvôli tomu, že čím viac ľudí, čím pozitívnejšie uvidí inzerát mojej nehnuteľnosti, tým väčší počet ľudí na bude obhliadkach, tým väčší počet záujemcov s ktorými môžem rokovať a tým bude lepšia moja vyjednávacia pozícia a tým pádom aj finálna cena. Čiže ono to začína od počtu videní. Ale nielen počtu, ale aj kvality toho videnia. Preto to 3D, preto staging. Všetky tieto veci. No a my ako značka. Nielen to, že už sme tu nejaký čas a už sme preinvestovali nejaké peniaze do toho, aby ľudia navštevovali priamo našu stránku. Lebo počet návštev, tých kupujúcich, polovica prichádza priamo na našu stránku. Nie sú to iba realitné portály. Ale okrem toho si budujeme aj facebook stránku, aj youtube kanál, aj newsletter. Všetky tieto veci.